Technikai segítségnyújtás

Keressen minket bizalommal!

Technikai segítség

Ügyféltámogatás

E-mail: support@itineris.huMobil: (+36 20) 342 70 03 (munkanap 8 és 16 óra között)Távoli segítségnyújtáshoz a TeamViewer segédprogramot használjuk. Hogy miért? A Windows beépített Távoli Asztal (Remote Desktop) funkciója, és sok más program (pl. Remote Admin) teljesen átveszik az ügyfél képernyőjét, és a gépe feletti irányítást. Ezzel szemben TeamViewerben az ügyfél segítségnyújtó kollégánkkal egyszerre lát mindent, így az biztosan csak azt nyit meg, futtat, másol le, ami a probléma megoldásához hozzátartozik. Egy hiba reprodukálásánál pedig munkatársunk tudja pontosan nyomon követni a szükséges lépéseket. A kapcsolat felépítése csak úgy történik meg, ha ügyfelünk minden egyes alkalommal telefonon keresztül bediktálja az aktuális programindításhoz tartozó jelszót – ezzel is fokozva a biztonságot.TeamViewer egyszerű kliensprogramját innen töltheti le . Ezt a változatot nem kell telepíteni; letöltés után duplaklikkel már indítható is.

Letöltések

A legújabb WayQuest programverzió a 3.8.2

Telepítőcsomag
 [76,5 MB]
Telepítés előtt az összes kritikus Windows frissítést fel kell rakni a gépre. Az SQL Server telepítéséhez szükség van a Microsoft .NET keretrendszer 2.0, 3.5 és 4.0 verziójára, illetve ezeknek a frissítéseire. A frissítések több lépcsőben történnek, azaz a telepítés után újraindítás szükséges, majd a Windows Update oldal újra felkeresése és futtatása. Tapasztalataink szerint akár 4-5 újraindítás is szükséges, mire minden felkerül a gépre. Ezeknek a hiányában nem települ az SQL szerver, azaz nem fog a WayQuest program sem futni.Frissítés előtt mindig készítsen biztonsági mentést a program adatbázisáról!.Ha szükségét érzi, kérje kollégánk segítségét a frissítéshez!