Papírmunka kényelmesen és gyorsan

Okos adminisztrációs szoftver a HR-hez kötődő adminisztráció automatizálására

AGROCLERK – OKOS ADMINISZTRÁCIÓ

A személyzeti jellegű papírmunka óriási teher, különösen az idénymunkásokat alkalmazó mezőgazdasági vállalatok számára; nemcsak az ügyintézést lassítja le jelentős mértékben, de egyben rengeteg munkaórát igényel az adminisztrációért felelős munkatársaktól is. Nagyobb vállalatok személyzeti célokra külön osztályt kénytelenek fenntartani, a kisebbeknél viszont a menedzsment hasznos óráiból vesz el rengeteget az ilyen jellegű papírmunka.

Az Agroclerk okos adminisztrációs szoftver viszont épp ezeket a terheket veszi le az irodai ügyvitelben dolgozók válláról azáltal, hogy az ismétlődő munkafolyamatokat optimalizálja és automatizálja. Az Agroclerk az egyszer már bevitt adatokat automatikusan betölti, az adatbázist elektronikus formában tárolja, kereshetővé és szűrhetővé teszi azt, ezen felül követhetővé és áttekinthetővé formálja az eszközhasználatot, valamint külső program integrálásával az ügyfél felé történő számlázást is megoldja.

Az Agroclerk használatával a munkaszerződések, KATA-szerződések, elszámolások generálása, bevallások és jelenléti ívek töltése, bérszámfejtés végzése, eszközhasználat követése, és a számlázás mind elektoronikus formában történik, kényelmesen és gyorsan, egyazon a felületen belül.

MEGOLDÁSAINK

Okos adatbevitel Az Agroclerk okos adminisztrációs rendszerében a munkavállalók adatait csak egyszer kell felvinnünk, az alkalmazás ezután automatikusan betölti azokat a szükséges helyekre, amikor csak új dokumentumot kell generálunk.
Optimalizált adatkezelés Az elektronikus formában tárolt és a legkorszerűbb biztonsági megoldásokkal védett adatok nemcsak szűrhetőek és listázhatóak, de az adatmódosítás, a munkavállaló figyelmeztetése, elbocsátása és adatainak törlése is gyorsan és kényelmesen történik a rendszerben.
Automatikus dokumentumgenerálás A korábban bevitt adatokkal a rendszerben meglévő, törvényi szabályozásoknak megfelelő sablonok segítségével egy gombnyomásra generálhatjuk az olyan, adminisztrációhoz szükséges dokumentumokat, mint a munkaszerződés, a KATA-szerződés vagy az elszámolás.
Elektronikus jelenléti ív és automata bérszámfejtés Az Agroclerk nemcsak eltárolja, és kezeli az elektronikusan felvett jelenléti íveket, de be is olvassa a papír alapon elkészülteket, az adatok alapján pedig képes az automatizált módon történő elszámolások készítésére és a bérszámfejtés elvégzésére.
Digitális eszközkezelés A rendszer generálja a munkavállalóknak átadott eszközök átvételi elismervényeit, és kezeli az eszközök adatbázisát, figyelmeztet a hiányzó, vissza nem szolgáltatott eszközök esetében, így téve nyomkövethetővé az eszközparkot.
Számlázási és könyvelési megoldások Az Agroclerk integrálja a használatban lévő számlázó- és könyvelői szoftvereket, így azokat nemcsak, hogy nem kell lecserélni, de a szükséges adatok automatizált megküldésével kényelmesebbé és gyorsabbá válik a használatuk.